вторник, септември 07, 2010

Some photos

Here are some photos of the first day of the Aniventure (taken by me) and some of the second cosplay day, that I've just received. The cosplay was EPIC
~~~
Няколко снимки от първия ден на Анивенчъра (заснети от мен) и други от косплея на втория ден, които току що ми пратиха. Както си и знаех, косплеят е бил велик.












and this is the stuff I got from the Aniventure, and also something absolutely useless (ehan I said that, it reminded me that I should post my TUSAL too) - the useless pieces of paper from the Aniventure I didn't feel like trowing away. So I glued them to a sheet a paper, yup, and I'm not gonna pretent it's some scrapbooking attempt. It's the bracelet-ticket, the fortune tickets, some other leaflets (sushi's not from back then, but it fits), piccus I like too much to just throw and so on.
~~~
А това са нещата, които купих от Анивенчъра, а също и нещо съвсем безполезно (като казах безполезно, трябва да си обновя ТУСАЛ-а ) - на практика непотребни хартийки, останали от Анивенчъра, които все пак не ми се изхвърлят още - гривната билет за вход, късметчетата, някои други брошурки (сушито не е от тогава, но се вписва тематично), картинките от опаковки, които ми харесаха. Така че ги залепих на лист хартия. Обаче не претендирам, че това е някакъв опит за скрапбуук.


1 коментар:

Zvetanka Shahanska каза...

Много ми беше интересно:) благодаря , че сподели:)))

Related Posts with Thumbnails